MailMeConf 2021
26 березня, онлайн, безкоштовно
MailMeConf 2021
Організатор
конференція для бізнесу про дірект-маркетинг: email, SMS- й мессенджер-розсилки, пуші та чат-боти
26 березня онлайн безкоштовно
MailMeConf — практична конференція про дієві засоби дірект-маркетингу: email, SMS та мессендер-розсилки, чат-ботів та пуш-повідомлення. Поговоримо про омніканальні стратегії та розберемо реальні кейси компаній, як комбінувати різні інструменти для персоналізованої комунікації з покупцем.
Дивіться онлайн-трансляцію на YouTube

Аудиторія

Власникам бізнесу
Дізнаєтеся як використовувати інструмент email-маркетингу для розвитку свого бізнесу, обміняєтесь досвідом з колегами та отримаєте цінні поради від технічних спеціалістів
Керівникам компаній та відділів
CEO компаній та керівникам відділів продажу та маркетингу буде корисно дізнатися про нові фішки та перейняти досвід спікерів з побудови стратегії email-маркетингу
Емейл-маркетологам
Технічні спеціалісти знайдуть нові ідеї для впровадження на своїх проектах та зможуть обмінятися досвідом з колегами
Як пройшла перша MailMeConf
Ми зібрали декілька відгуків слухачів минулорічної конференції, які нам залишили у формі-фідбек 
Left
Right

MailMeConf 2021 вже пройшла

Конференція пройшла 26 березня 2021 року. 

Долучайтеся та слідкуйте за оновленнями в Telegram-чаті конференції.
Спікери 2021
Віолета Титаренко
CMO
Денис Суділковський
CMO
Наталія Хомік
Head of CRM
Олексій Данченко
COO
Владислав Подоляко
Founder & CEO
Анна Чугай
Retention Marketing Specialist
Денис Томащук
Senior Email Marketer
Сергій Костя
Маркетинг-директор у країнах СНД і Східної Європи
Денис Золотарьов
Head of Email Marketing
Програма 2021
10:00 — 10:10
10:00 — 10:10
Відкриття заходу та знайомство з модератором
Денис Золотарьов, Head of Email Marketing в Netpeak
10:10 — 10:50
10:10 — 10:50
Персоналізація — це win-win комунікація клієнта та компанії. Кейс Люксоптики: чат-боти VS модератори
Віолета Титаренко, CMО Люксоптика
10:50 — 11:30
10:50 — 11:30
Новий маркетинг на основі сегментації — легкий спосіб візуалізувати стратегії та знаходити інсайти
Олексій Данченко, COO eSputnik
11:30 — 12:10
11:30 — 12:10
Кейс Ельдорадо. Навіщо потрібна CRM стратегія або як виростити активну базу клієнтів на 20%
Наталія Хомік, Head of CRM Eldorado
12:10 — 12:20
12:10 — 12:20
Перерва на 10 хвилин
12:20 — 13:00
12:20 — 13:00
Серія експериментів ЛУН: чи може бот замінити людину в комунікації?
Денис Суділковський, CMO ЛУН
13:00 — 13:40
13:00 — 13:40
Як працювати над доставленням листів: різниця між холодними й теплими розсилками. Кейси Folderly
Владислав Подоляко, засновник Folderly
13:40 — 14:20
13:40 — 14:20
«Любов до клієнта»: чому це не тільки програма лояльності й при чому тут email-маркетинг. Кейс Pampik.com
Денис Томащук, Senior Email Marketer Pampik.com
14:20 — 14:40
14:20 — 14:40
Перерва подовше — на 20 хвилин
14:40 — 15:20
14:40 — 15:20
Не нашкодь: з чого дірект-маркетологу почати роботу на крупному проєкті?
Анна Чугай, Retention Marketing Specialist Prom.ua
15:20 — 16:00
15:20 — 16:00
«Хто такий Богдан з Bolt!?» Як створити новий підхід для комунікації з користувачами через поштові розсилки, пуші та месенджери
Сергій Костя, маркетинг-директор компанії Bolt
16:00 — 16:10
16:00 — 16:10
Завершення заходу
Дивіться онлайн-трансляцію на YouTube

MailMeConf 2021 вже пройшла

Конференція пройшла 26 березня 2021 року. 

Долучайтеся та слідкуйте за оновленнями в Telegram-чаті конференції.
Генеральний спонсор
Офіційні спонсори
Партнери
Анна Знамеровська
Партнерство та організаційні питання
Public Relations Director

© All Rights Reserved